Splošni pogoji in pravila



1. Vsebina spletnih strani bioclinica.si je last podjetja Nathalie d.o.o. Brežice, Tovarniška 10, 8250 Brežice. Z uporabo spletnih strani uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. Nathalie d.o.o. Brežice in uporabniki s splošnimi pogoji urejajo tudi medsebojne obveznosti pri nakupih v spletni trgovini bioclinica.si.
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.
Nathalie d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh bioclinica.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

2. CENE

Vse cene na spletni strani so prikazane v neto vrednosti z vključenim 22% DDV. V primeru spremembe stopnje DDV-ja, se skladno s tem spremenijo tudi cene.
Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila. Slike izdelkov so ilustrativne in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja ponudbe.
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spletne trgovine bioclinica.si spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ponudnika v spletni trgovini bioclinica.si, se lahko zgodi, da je podatek o ceni ali dobavljivosti napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena oz. status dobavljivosti spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Če želite dodatne informacije, pokličite Oddelek naročil na telefon 07 4994 000 ali 041 327 709.


3. DOSTAVA NAROČILA IN PLAČILO

Na svoj elektronski naslov boste prejeli obvestilo o prejetem naročilu in številko naročila.
V paketu z naročenimi izdelki boste prejeli račun, ki ga skrbno shranite za primer reklamacije in vračila denarja.
Naročeni izdelki bodo dostavljeni po običajnih pogojih in pravilih Pošte Slovenije. Običajni rok dostave za izdelke na zalogi je 3-5 dni.
Stroški pakiranja in dostave znašajo 2,99 €.
Blago lahko plačate ob prevzemu paketa na pošti, po dogovoru preko poslanega UPN obrazca ali direktno z nakazilom na račun prodajalca (za podrobnejše podatke se obrnite na prodajalca na tel. št. 07 4994 000). Pri plačilu vam pošta zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku.
Ob prevzemu paketa v prisotnosti dostavljalca preverite, če je zunanjost pošiljke morebiti poškodovana in v primeru poškodbe ali manjkajočih izdelkov obvestitite zaposlene Bio Clinica - Nathalie d.o.o. ter zavrnite pošiljko.

Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

4. ZAŠČITA PODATKOV

Vsi vaši podatki so zaščiteni in so namenjeni izključno našemu oddelku naročil. Preko nas lahko dobite tudi reklamne letake drugih podjetij. Če tega ne želite, nas obvestite in povejte svoje ime, naslov in šifro kupca.
Ob naročilu navedete vaše ime, priimek, e-naslov in naslov za dostavo. To nam omogoča, da dopolnimo vaše naročilo. Prav tako vas prosimo za telefonsko številko, ki nam omogoča direkten stik v primeru težav z vašim naročilom.

5. ODSTOP OD NAROČILA, VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

5.1. ODSTOP OD POGODBE s pisnim sporočilom

Kupec lahko po oddaji elektronskega naročila odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov narocila@bioclinica.si.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju Nathalie d.d.o. Brežice pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prejetja/dostave naročenega blaga. Prosimo vas, da natisnete in izpolnite Obrazec za uveljavljanje pravice potrošnika do odstopa od pogodbe, ki ga najdete tukaj: DOC - PDF
Izpolnite ga, ter ga skupaj z blagom, originalno zapakiranim, v nespremenjeni količini in nepoškodovano ter še neuporabljeno ter računom pošljite na naslov podjetja Nathalie d.o.o., iz katerega ste paket prejeli - naslov je napisan na računu, ki je bil priložen vašemu nakupu.
Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete tukaj: DOC - PDF

5.2. VRAČILO BLAGA

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14. dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu iz odstavka 5.1. Vračilo prejetih plačil/kupnine bo podjetje opravilo najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe

Kdaj je kupec upravičen do vračila izdelkov?
1. Ko pošiljka ne vsebuje izdelkov, ki jih je kupec naročil.
2. Ko so izdelki poškodovani, poškodbe pa niso nastale med transportom.

Blagu, ki ga želite vrniti, obvezno priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo. Obrazec za vračilo izdelkov lahko natisnete tukaj: DOC - PDF

Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Nathalie d.d.o. Brežice.
Naslov podjetja za vračilo po pošti:
Nathalie d.o.o. Brežice
Tovarniška 10
8250 Brežice


Zahvaljujemo se vam, ker nam vračate originalno zapakirano, v nespremenjeni količini in nepoškodovano ter še neuporabljeno blago, ki ga dodatno zapakirate v ustrezno embalažo. Če vračate vse artikle navedene na računu za vračilo denarja, obvezno vrnite tudi darilo.
Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.

5.3. REKLAMACIJA POŠILJKE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Kupec ima pravico, da v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju Nathalie d.o.o. v 14 dneh po prevzemu blaga.
Prosimo, da kupec izpolni obrazec za reklamacijo, ki ga najde tukaj: DOC - PDF in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Nathalie d.o.o. Brežice.

6. SPREMEMBA PRIIMKA IN NASLOVA

Da bi zagotovo prejeli svoj paket, nas ne pozabite čim prej obvestiti o določenih spremembah. Prav tako ne pozabite vpisati svojo šifro kupca.

7. PRITOŽBE IN SPORI

Za poslovanje s in strankami veljajo izključno pogoji navedeni v "PRAVILIH IN POGOJIH PRODAJE".
Vsak kupec se mora seznaniti s "PRAVILI IN POGOJI PRODAJE". Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem "PRAVIL IN POGOJEV PRODAJE", bosta stranki reševali sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, se rešuje po sodni poti.
"PRAVILA IN POGOJI PRODAJE" stopijo v veljavo takoj, oz. 1.1.2015. Vsakokratne spremembe, dopolnila, dodatki itd. "PRAVIL IN POGOJEV PRODAJE" so objavljeni na Internetu, na www.bioclinica.si.

Domov
Medosan